Hej himmelriket!


Igår såg jag ett program som handlade om Bukowskis förberedelser inför deras vintage auktion. Helt makalösa kläder och accessoarer! Och jag tänkte om man ändå vore där och fick bjuda loss. Inte för att jag tror att man skulle vunnit någon budgivning...
Helt plötsligt händer det något helt oväntat idag.
Till butiken anlände en mycket angenäm leverans med en mycket trevlig kvinna. Hon hade med sig massa härliga vintage accessoarer samt kläder och jag trodde jag hade hamnat i himmelriket. 
I bild syns några av accessoarerna, bl.a. en vacker handväska från alldeles i början av 1900-talet, vintage brosher m.m.
Så nu blir det fullt upp med att få ut dessa vackra saker i butiken.  


Kommentarer
Postat av: Catharina

Kul att det uppskattades! :)

2011-03-12 @ 13:48:32
Postat av: Jenny

Oj vilken skatt! :)

2011-03-20 @ 15:53:13
URL: http://www.jenkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0