Sommarens brud

På annandag påsk passade vi på att haffa Lisa Hasselgren som var hemma till påsk för att fota lite profilbilder till butiken. Jana Bringlöv Ekspong sminkade och de färdiga resultaten får ni se här om ett par veckor...

Nedan ser ni en sneakpeak på Clara som pausar mellan plåtningar: Skatans sommarbrud!
Slöja, skor & klänning vintage, diadem 159 kr, kitschiga Skatskatt örhängen 159, 2 pärlhalsband a 159 kr.



 
Nedan några av de inspirationsbilder som vi samlade ihop inför plåtningen....







Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad roligt! :D hoppas de andra bilderna blev bättre än den här, jag ser lite ut som att jag blir på hotat till livet på den här bilden ;)

2009-04-16 @ 19:19:44
Postat av: Linnéa

jo du, vettskrämd. men de riktiga bilderna blev mycket tjusiga!

2009-04-16 @ 20:54:15
Postat av: Madelene

2009-04-18 @ 17:20:34
Postat av: Madelene

Hej! Jag var inne i butiken och fyndade i dag (verkligen superfina grejer) och pratade med en av er om ett eventuellt samarbete mellan er och min blogg Merry Go Round, där jag skriver om vintage och handgjort. Hör gärna av er till mig så kan vi prata mer!



Kram Madelene

2009-04-18 @ 17:22:22
URL: http://www.merrygoround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0