Äntligen uppackat!


De senaste tre dagarna har det haglat in nyheter till butiken. Först kom paketet med de fantastiskt fina vintage klänningarna (som jag skrev om tidigare) och följande dag kom en stor leverans med smycken och accessoarer.
Mina två hjältinnor Jenni och Jenny har under dessa dagar hjälpt mig att packa upp, skylta, prismärka.
Stort tack till de två jennialiska kvinnorna Jenni och Jenny!

I vanliga fall brukar dessa superkvinnor fota modeplåtningar med mig
men i dagarna har vi tillsammans packat upp och grejat med följande: 


coola halsband...


...och underbara örhängen.


vi har lyft upp den tunga köpmannadisken i skyltfönstret
och proppat den med massa godsaker.



lagt fram väskor, somriga hattar...


...samt schyssta solglasögon.


pyntat med färska blommor...


och hängt om i butiken.

Det och mycket mer hittar ni i ett vårfräscht Schmäck Kompaniet.

Varmt välkomna!
//Monika


Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow! Måste nog göra ett besök i butiken snart! :-)

2011-05-04 @ 23:14:49
Postat av: Nina

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 13:48:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0