Dagens pynt

Hej det är jag som är Julia och gör praktik på Schmäck Kompaniet. Som Monika skrev igår så har vi packat upp nyinkomna accessoarer. Ringen jag har på mig är en dubbelring och är en av mina favoriter.
Vi har även tillverkat halsband av återvunnet material. Vi har använt oss av tyll, gamla dockdelar och gamla pärlhalsband som vi sedan satt ihop till ett fint hänge.  
                                                                  

Idag hade Monika på sig hennes favoriter av det nyuppackade. Ett halsband gjort av dragkedjor och en ring. Tjusigt! 


Bloggat av Julia












Kommentarer
Postat av: Linnea

Finfint! Kan man inte få en närbild på halsbanden ni gjort? Kram!

2011-02-17 @ 13:32:30
URL: http://www.linneatherese.wordpress.com
Postat av: Sara

Och jackan/blusen! Var kommer den ifrån!

2011-04-15 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0